loading...
تفریحی
. بازدید : 108 سه شنبه 1393/10/23 نظرات (0)

 

اس ام اس های جدید در مورد سکوت

 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

سکوت عاشق در برابر جفای معشوق

فقط بخاطر حرمت عشق است

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

دیگه توی دنیا به چی اعتماده

کسی که براش مردی دوست نداره

منو بغض و بارون ، سکوت خیابون

دوباره شکستم چه ساده چه آسون

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم تا بگویم

دوستت دارم

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

دلم یک آلزایمر کوچک می خواهد

آنقدر که یادم نرود به نفعم است که

به چند زبان دنیا سکوت کنم

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند

وقتی به نبودنت فکر م یکنم می سوزم

به یاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

صدایت می زنم ، سکوت می شنوم

نگاهت می کنم ، چشم می بندی

چه شد که دستهایمان اینگونه با فاصله ها انس گرفت؟

چه شد که این گونه گمت کردم ، گم شدم

چه شد که گم شدیم؟

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

در سکوت مبهم عشقی بزرگ

تو طنین آرزوهای منی

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

گاهی لحظه های سکوت

پر هیاهو ترین دقایق زندگی هستند

مملو از آنچه می خواهیم

بگوییم ولی نمی توانیم بگوییم

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

وقتی زنی دیوانه وار باتو بحث میکنه خوشحال باش

چون سکوت زن نشانه پایان توست …

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

هر قطره اشک نشان دل شکستگی است

هر سکوت نشان “تنهایی” است

هر لبخند نشان مهربانی است

هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

در سینه ، کویر لوت باقی مانده

دل ، لانه ی عنکبوت باقی مانده

من شاعر کوچه های غربت هستم!

از من دو سه خط سکوت باقی مانده

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

سکوت می کنم عزیز

دقیقه ای ساعتی حتی روزھا

می ایستم این ساعت ھمین لحظه ھمین جا

به احترام مرگ تمام احساسم …

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

خسته شدم از توالی زندگی ام

از این همه ماست مالی زندگی ام

انگار فقط سکوت دوخته اند

بر روی نوار خالی زندگی ام

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

سلامتیه اونایی که دهنشون پر حرفه

ولی اونقد مودبن که با دهن پر حرف نمیزنن فقط سکوت میکنن

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

یادت هست نازنین؟

روزی پرسیدی این جاده کجا میرود

و من سکوت کردم

دیدی جاده جایی نرفت!

آن که رفت ، تو بودی …

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

گاهی سکوت می آموزد بودن همیشه در فریاد نیست

اسطوره شدن یعنی در عین دور بمانی

یعنی باشی یا نباشی دوستت داشته باشند و دلتنگت شوند !

…::: اس ام اس های جدید سکوت :::…

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت من خوبه یانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 3,269
  • بازدید کلی : 22,430
  • کدهای اختصاصی
    به سایت خوش آمدید.

    [Menu_Title]