loading...
تفریحی
. بازدید : 113 سه شنبه 1393/10/23 نظرات (0)

اس ام اس های جدید تنهایی آذر ماه ۹۳

 

دلم یه دلخوشی میخواد…
ب حال قلبم دعا کنین..

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

ادم ها همیشه نیاز ب نصیحت ندارند،گاهی تنها چیزی که واقعا به ان محتاجند دستی است که بگیرد،گوشی است که بشنود و قلبی است که ان ها را درک کند…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

بوسیدَنَت تنهاتکراریست
که تکراری نمیشود…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

گاهی بایـد با ” تنهایی” بسازیـم

تا ” تن های ” دیگر با هـم بسازن …

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

از چـــــشم خیلیـــــا افتـــــادم…
چون جدیـــــداً دارم جوری زندگــــــی میکنم….
که خودم حال میکنـــــــم…..!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

بند دلم پاره شد :(
بند لباس تو واسه اون بازه؟‌: ((
دیر وقته تو بخواب کنارش
ولی واسه من که سر شبه تازه :(

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

راستش حرفم نمیاد،انقد پرم که با یکی دوجمله خالی نمیشم
به قوله یاس:
“هرچی دویدم اخرش فهمیدم رو تردمیلم”

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

.. مثل ِ نـــوش دآرو بـــعد ِ مرگــ !
مـثلِ آخریـن درخوآستـــِ یکــ اعــدآمی! دیگــر شــدن ! و یـــآ نشــدن ِبعضی چیــز ـهـآااآ ، کمـکی بـه زنــدگی اَم نخوآهـــد کرد . . .

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

ی روزایی خیلی دلتنگ اون روزایی میشی ک زود گذشتن
از خدا
میخوای برت گردونه ب همون روزا اما.. .
چقدرسخت میشه وقتی بفهمی ک اون روزا فقط اشتباهه محض بوده وهمون بهتر ک برنگردن . ..

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

بسلامتی روزی که من خاک پایِ همه هستم و همه پایِ خاک من.. 

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

وای ازون لحظه که ازخاب بیدارمیشی وخابش رودیدی ،صداش توگوشت و چهره اش جلو صورتت.وای…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

شیشه دلم

پر شده از لکه های اشک…

تو فقط “ها”کن یک دم

ببین چگونه صاف میشود

برای دیدن تو

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یکی نیس بگه:د آخه لعنتی خودت رفتی….بیا این خاطره هاتم ببر

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

عاشقتم
عاشق تو وهر چیزی که به تومربوط میشه
نباشی چشای من مرطوب میشه

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

دلم آغوش آن نامحرمی را میخواهد که شرعی بودنش را فقط م♥ن میدانم و دل♥م…..

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

چقدر شب اضافه می آید وقتی تنهایی!!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

دم زندگی گررمممم ی عمره بدون گارانتی داره مارو سرویس میکنه.

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

دیگه نیستن کسایی که بودن….
چون دیگه نیستن کسایی که بودن….

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

بــــــــــــی انصـــــــــــــــــــــافــــــــــــــــــــــــــــــــ …

چنان رفته که انگار ،

مُرده ام !

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: اس ام اس تنهایی ::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

چه سخت بر من گذشت……………..

ان لحظه که برایم ارزوی خوشبختی کردی……

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت من خوبه یانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 3,270
  • بازدید کلی : 22,431
  • کدهای اختصاصی
    به سایت خوش آمدید.

    [Menu_Title]